20 kwietnia 2016

Pielęgnacja: Acne Cleanser i Acne Cream


Dwa miesiące temu otrzymałam propozycję współpracy od firmy Diagnosis, w ramach której poproszona zostałam o przetestowanie produktów z oferty sklepu. Do przetestowania wybrałam dwa produkty do pielęgnacji twarzy -  płyn do mycia twarzy oraz krem do cery tłustej i trądzikowej. Teraz chciałabym przedstawić Wam moją opinię na ich temat. Zapraszam dalej :)




Acne Cleanser - delikatny płyn do mycia twarzy do cery trądzikowej

Opis producenta: 
Delikatny płyn do mycia twarzy, zalecany do codziennej pielęgnacji skóry tłustej, ze skłonnością do zmian trądzikowych. Substancje myjące zawarte w preparacie odblokowują pory, usuwają makijaż oraz obumarły naskórek. Acne Cleanser reguluje wydzielanie sebum oraz zapobiega powstawaniu zaskórników. Zawarte w Acne Cleanser: olejek z drzewa herbacianego oraz ekstrakt z kozieradki, skutecznie łagodzą zmiany zapalne. Alantoina i pantenol działają nawilżająco, powodując wygładzenie i zmiękczenie naskórka. Kwaśne pH pomaga utrzymać ochronny płaszcz hydrolipidowy skóry.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, PEG-150 Distearate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Chloride, Propylene Glycol, Trigonella Foenum-Graecum Seed Extract, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, PEG-14 Dimethicone, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum, Limonene, Citral, Hexyl Cinnamal, Coumarin. 

ok. 15zł / 150 ml


Acne Cream - krem do cery tłustej i trądzikowej

Opis producenta:
Krem do twarzy, zalecany do codziennej pielęgnacji skóry tłustej, ze skłonnością do zmian trądzikowych. Zawarty w Acne Cream kwas salicylowy (2%), złuszczając delikatnie obumarły naskórek, zapobiega blokowaniu porów i powstawaniu nowych wyprysków, pozostawiając skórę czystą i wygładzoną. Obecny w preparacie Inflacin skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz stany zapalne na skórze. Skwalan zapewnia właściwe nawilżenie skóry. 

Skład:
Aqua, Butylene Glycol, PEG-12 Glyceryl Distearate, Glycereth-26, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Salicylic Acid, Caprylic/Capric Triglyceride, Cyclomethicone, Methyl Gluceth-20, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Dimethicone, Fragrance, Disodium EDTA, Propylparaben, PEG-23 Glyceryl Distearate, Benzyl Alcohol, Cinnamic Alcohol, Citral, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool. 

ok. 30zł / 40 ml




Acne Cleanser ma bardzo wygodne i praktyczne opakowanie. Na plus zaliczyłabym to, że jest to opakowanie z pompką, dzięki czemu używanie i dozowanie produktu jest niezwykle proste. Dodatkowo pompka ma fajną opcję - przekręca się ją w prawą stronę, by ją otworzyć, a w lewą, by zamknąć. Jest to przydatna funkcja, szczególnie w podróży, ponieważ nie musimy się wtedy martwić o jej przypadkowe naciśnięcie. 
Płyn jest bezbarwny, jego konsystencja jest rzadka. Zapach określiłabym jako typowo apteczny, jednak nie jest on drażniący. Płyn należy nanieść na twarz i dokładnie wmasować (przy tej czynności tworzy się delikatna piana) oraz spłukać wodą. Moja skóra bardzo polubiła ten produkt, po użyciu płynu stała się bardziej gładka i delikatna. Po zmyciu płynu z twarzy nie ma uczucia ściągnięcia, a jedynie bardzo przyjemne odczucie świeżości. 




Acne Cream ma z kolei opakowanie klasyczne dla takiego typu produktów. Jest to opakowanie w tubce, z której produkt należy wycisnąć. Tubka jest mała, bo to w końcu tylko 40 ml, ale bardzo poręczna. Konsystencja kremu jest normalna, niczym nie odbiegająca od standardowej konsystencji kremów do twarzy. Krem po wyciśnięciu ma delikatnie mleczny odcień. Zapach kremu niestety nie jest zbyt przyjemny, niektórych może naprawdę drażnić. Krem po rozsmarowaniu na twarzy dosyć długo się wchłania i zostawia film, dlatego ja preferuję nakładanie go na noc. Za pierwszym razem, gdy nałożyłam krem na twarz, piekła mnie skóra, ale pewnie działo się tak dlatego, że w niektórych miejscach  była podrażniona. Przy kolejnych użyciach nie miałam już takich problemów. 




Podsumowując, oba produkty sprawdzają się na mojej twarzy dobrze i jestem zadowolona z ich efektów. Poza tym są naprawdę wydajne, czuję, że wystarczą mi na długo :) Oba produkty (i nie tylko) możecie znaleźć w zakładce kosmetyki - TUTAJ.


1 komentarz:

  1. Bardzo dobry jest ten delikatny płyn do mycia twarzy :) Używam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!