7 maja 2016

Manicure hybrydowy V


Hej!
Pora na kolejną porcję zdobień hybrydowych. Jeśli jesteście ciekawe co w ostatnim czasie poczyniłam w związku z hybrydami - zapraszam dalej :)


Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Born Pretty Store, Shellac Gelily Black Pool + efekt syrenki
Do wykonania tego zdobienia użyłam hybryd z Born Pretty Store. Jednej w pięknym łososiowym kolorze o numerze 4 (TUTAJ) oraz drugiej beżowej także o numerze 4 (TUTAJ). Zamówiłam je na próbę, bo szczerze mówiąc, trochę obawiałam się o ich jakość. Hybrydy są dosyć rzadkie (do pełnego krycia potrzeba 3-4 warstw), ale przy aplikacji sprawują się dobrze. Używałam ich dopiero pierwszy raz, więc o trwałości nie mogę się jeszcze wypowiedzieć. Lakiery kosztują ok. $3.69 - $3.71 za 5 ml buteleczkę, a ok. $6.35 - $6.58 za buteleczkę 10 ml. 
Do zdobienia dodałam także czarne wzorki w kształcie zygzaków oraz drobny pyłek do efektu syrenki, który także pochodzi z BPS - TUTAJ, obecnie można go dostać za $3.99. 



Paznokcie Izy, użyte lakiery: Semilac 028 Classic Wine, Em Nail 13, naklejki wodne Born Pretty Store
Klasyczna czerwień połączona z bielą i  naklejkami wodnymi z drobnymi czarnymi wzorkami. 



Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Cosmetic Zone 187 Navy Blue, Em Nail 44, Em Nail 13
Nowy kolor w mojej kolekcji - piękny, nasycony granat od Cosmetic Zone. W tym zdobieniu nałożyłam go mamie na wszystkie paznokcie. Tak, wszystkie, bo ten jaśniejszy odcień niebieskiego stworzyłam miesząc granat z bielą. No koniec urozmaiciłam go jeszcze złotym brokatem. 



Moje paznokcie, użyte lakiery: Em Nail 13, naklejki wodne Lady Queen
Do wykonania manicure na własnych paznokci użyłam pięknych naklejek wodnych z Lady Queen, które imitują bardzo modny ostatnio motyw glass nails. Naklejki w odcieniach niebieskości zestawiłam z białym lakierem. 



Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Cosmetic Zone 187 Navy Blue, Cosmetic Zone PST1
Wspomniany już wcześniej granatowy lakier tym razem zestawiłam z pionowym beżowo-granatowym gradientem. 

*     *     *     *     *

Jak Wam się podobają te zdobienia hybrydowe? :)

8 komentarzy:

  1. Ale śliczne zdobienia! Najbardziej urzekło mnie zdobienie nr 1. Czerwony i te naklejki super się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczne :) zwłaszcza te czerwono-białe mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wszystkie propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każde zdobienie piękne! Granat ma cudny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jeeej, wszytskie kombinacje kolorków super ale jeśli chodzi o jakość i wytrzymałośc to najbardziej ufam semilacowi

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdobienia, ja uwielbiam kolorek 028 Classic Wine od Semilaca, dobrze się rozprowadza, muszę zakupić jeszcze jakieś inne kolory z semilaca. Polecasz jakieś na wiosne?

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!