29 czerwca 2016

Manicure hybrydowy VI


Cześć!
Dzisiaj pojawiam się z kolejnymi propozycjami zdobień hybrydowych, które wykonałam na sobie i mamie. Zapraszam dalej :)


Moje paznokcie, użyte lakiery: Semilac 028 Classic Wine, Em Nail 13, Shellac Black Pool, Born Pretty Store 4
Biało-czerwono-beżowy miks z malunkami w postaci geometrycznych wzorów. Wzory tworzone bez wcześniejszego zastanowienia, jedynie z założeniem, że mają się od siebie w mniejszym lub większym stopniu różnić.



Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Cosmetic Zone 123 + kawałki folii transferowej 
Oto moje pierwsze podejście do zdobienia z wykorzystaniem kawałków folii transferowej! Folia pochodzi z Born Pretty Store - TUTAJ. Ja posiadam tę o numerze 4 w różowym kolorze. Folia pięknie się mieni i zmienia kolor w zależności od tego na jaki kolor bazowy jest nałożona. Na fiolecie zmienia kolor na zielono-niebieski i wygląda przepięknie. 



Moje paznokcie, użyte lakiery: Cosmetic Zone 187 Navy Blue, Em Nail 13, Em Nail 44
Kolejny miks, tym razem z wykorzystaniem pięknego ciemnego granatu i złota. Głównym punktem zdobienia jest prosty graficzny wzór na środkowych paznokciach. 



Paznokcie mojej mamy: Em Nail 41, Em Nail 44
Proste zdobienie przy użyciu dwóch kolorów - perłowego różu i złota.

*     *     *     *     *

To już wszystko :) Jak Wam się podobają zdobienia? 

12 komentarzy:

  1. wszystkie ładne, ale najbardziej przemawia do mnie pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, podziwiam umiejętności. Pierwsze wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie stylizacje ładne ale kolor tego semilaca najbardziej mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdo, piękne stylizacje, a do tego bardzo staranne i dokładne. Dziękujemy za zaufanie do naszych produktów i czekamy na Twoje kolejne dzieła. :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba pierwsze mi się najbardziej podobają! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne wszystkie są :P najbardziej podoba mi się ten z niebieskim wzorkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Biały wzorek w kropki jest cudowny :) Pozwolisz, że skorzystam z Twojego pomysłu ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne inspiracje dla paznokci hybrydowych :) Zwłaszcza ten ciemny róż :) Świetnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt z folią wygrywa :) sama ostatnio robiłam coś podobnego, możesz zobaczyć na moim blogu. Ale wszystkie zdobienia ładne i staranne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze paznokcie urzekły mnie swoimi kolorami! Zapraszam do siebie: www.rebellious-anne.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!