21 czerwca 2016

Tonik do twarzy, olejek arganowy


Nie było mnie tu dawno, ale zmobilizowałam się do napisania czegoś dla Was akurat dziś, w ten ważny i przełomowy dzień, w moje 20 urodziny! :)

Przygotowałam recenzję dwóch produktów, które otrzymałam w ramach współpracy od firmy Diagnosis. Jeden z nich to odświeżający tonik do twarzy, a drugi to stuprocentowy olejek arganowy. Jeśli jesteście ciekawe mojej opinii o tych produktach - zapraszam dalej ;)




Cleanstep Gly Mist - tonik do twarzy

Opis producenta:
Orzeźwiający tonik do twarzy zalecany do stosowania rano i wieczorem w celu oczyszczenia, odświeżenia oraz przywrócenia naturalnego odczynu skórze.

Skład:
Aqua, Citrus Limon Fruit Extract, Propylene Glycol, Alcohol Denat, Sodium Chloride, Imidazolidinyl Urea, Glycolic Acid, Methylparaben, Propylparaben. 

ok. 28zł / 200 ml


100 % Argan Oil - olejek arganowy 

Opis producenta:
Olejek arganowy to nieocenione źródło piękna dla Twojej skóry. Bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe (80%), skwalan, karoteny oraz witaminę E korzystnie wpływa na odpowiednie nawilżenie, elastyczność oraz odżywienie skóry co pomaga zachować jej młody, zdrowy wygląd. Olejek arganowy ma wiele innych dodatkowych właściwości . Polecany jest również do wcierania w skórę głowy i końcówki włosów w celu ochrony przed działaniem słońca. Jest niezastąpiony w pielęgnacji zniszczonej skóry dłoni oraz kruchych paznokci.

ok. 18zł / 30 ml


Cleanstep Gly Mist 

Tonik został umieszczony w butelce z atomizerem, co jest jego ogromną zaletą. Przy nakładaniu toniku na twarz, powinno się jak najbardziej zredukować wszelkiego rodzaju tarcia po skórze, by jej nie podrażniać (np. przy przecieraniu wacikiem). Zatem idealnym rozwiązaniem jest tonik w sprayu. Wystarczy tylko popsikać nim twarz i gotowe! 

Butelka jest zabarwiona na kolor ciemnofioletowy, natomiast sam produkt jest bezbarwny, ma bardzo delikatny, prawie niewyczuwalny zapach.

Przede wszystkim  tonik doskonale radzi sobie z tym, po co został stworzony, a mianowicie - oczyszcza twarz i odświeża ją, co jest naprawdę wyczuwalne w przypadku tego produktu. Skóra twarzy staje się bardziej odżywiona, odprężona i świeża. Tonik oczyszcza skórę z pozostałych po demakijażu zanieczyszczeń, pozwala przywrócić jej naturalne pH oraz idealnie przygotowuje twarz do przyswojenia substancji z kolejnych produktów, które zamierzamy nałożyć (np. kremu czy maski).






100 % Argan Oil

Zalet olejku arganowego chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Myślę, że jest to na tyle znany produkt, że każdy co nieco o nim wie i zdaje sobie sprawę z jego właściwości. 

Ja zdecydowałam się na zamówienie olejku, ponieważ jeszcze nigdy nie posiadałam go solo, a jedynie jako dodatek do przeróżnych produktów kosmetycznych i wreszcie bardzo chciałam przekonać się o jego rzeczywistych efektach.

Opakowanie olejku jest szklane, produkt posiada wygodny dozownik w postaci pipety, która ułatwia wydobycie odpowiedniej ilości kropel. Zaletą olejku jest jego uniwersalność. Może być on używany do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów, skóry głowy oraz paznokci - czyli właściwie do wszystkiego. Sprawia, że włosy są bardziej wzmocnione i zyskują większy połysk, paznokcie przestają być kruche i łamliwe, zmarszczki stają się bardziej wygładzona, a skóra nie jest narażona na odwodnienie. 

Nie bez przyczyny olejek arganowy jest jednym z najdroższych i najbardziej cenionych olejów na świecie. 




Podsumowując, jestem zadowolona z obu produktów. Tonik jest niezastąpiony przy pielęgnacji twarzy, natomiast olejek arganowy jest przyjemnym dodatkiem w pielęgnacji całego ciała :) 
Jeśli jesteście ciekawe co jeszcze ma do zaoferowania firma Diagnosis, odsyłam Was do zakładki kosmetyki na stronie firmy - TUTAJ

3 komentarze:

  1. ja akurat nie przepadam za olejkiem arganowym, po prostu mi nie służy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wzmocniły mi się paznokcie po olejku arganowym :) Polecam od tej pory go wszystkim!

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!