14 sierpnia 2016

Manicure hybrydowy VII


Dzisiaj przygotowałam krótki post z kilkoma zdobieniami hybrydowymi wykonanymi przeze mnie w ostatnim czasie. Zapraszam i czekam na Wasze opinie :)


 Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Em Nail 71, Shellac Black Pool + efekt syrenki
Zdobienie utrzymane w neutralnej kolorystyce, zostały w nim użyte dwa kolory - szary i czarny. Dodatkowo na palcu serdecznym czerń przyozdobiłam efektem syrenki, co dodało całości fajnego charakteru.



 Moje paznokcie, użyte lakiery: Born Pretty 004, Shellac Black Pool
Ostatnimi czasy stałam się dużą fanką wszelkiego rodzaju nudziaków. Lubię nosić na paznokciach delikatne kolory, dlatego też stwierdziłam, że przy zdobieniu hybrydowym nie będę kombinować i pomalowałam paznokcie jednym kolorem - przepięknym zgaszonym nudziakiem z szarymi tonami. Lecz żeby tradycji stało się za dość, dodałam także mały akcent w postaci drobnych graficznych wzorów :)



Moje paznokcie, użyte lakiery: Born Pretty 4 + efekt syrenki
W kolejnym zdobieniu również nie kombinowałam. Postawiłam na delikatny łososiowy kolor. Swoją drogą, bardzo słodki odcień, idealny na lato. Dodałam do niego tylko syrenkowy pyłek na dwóch paznokciach i dzięki temu udało mi się stworzyć naprawdę ładne połączenie. 



Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Born Pretty 37, Born Pretty 6049
Moja kolekcja lakierów hybrydowych ostatnio powiększyła się o kilka buteleczek pochodzących z Born Pretty Store. Lakiery zamówione tylko na próbę okazały się być jakościowo naprawdę dobre i już przeszukuję stronę w celu wybrania kolejnych sztuk :)
W tym zdobieniu użyłam dwóch nowości - pięknego nasyconego różu Born Pretty 37 TUTAJ oraz połyskującego srebra Born Pretty 6049 TUTAJ


*     *     *     *     *

Jak Wam się podoba? :)

4 komentarze:

  1. Zakochałam się w drugiej propozycji.

    OdpowiedzUsuń
  2. druga stylizacja jest cudowna! Idealnie wpisuje się w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam manicure hybrydowy, pierwsza i druga propozycja skradły moje serce ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam hybrydy :)
    Zapraszam również do mnie, a tam wszystko o oleju kokosowym i jego cudownych właściwościach.
    O niektórych na pewno nie mieliście pojęcia !

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!