29 sierpnia 2016

TOP 5 - moje ulubione zdobienia


Hej!
Dzisiaj przygotowałam luźny post, w którym chcę przypomnieć, zarówno sobie, jak i Wam, moje ulubione zdobienia, które wykonałam na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy. Zrobiłam poszukiwania i wybrałam 5 zdobień, które najbardziej zapadły mi w pamięci i wyróżniają się na tle całej reszty.



To zaczynamy, oto moja ulubiona piątka!


Na pierwszy ogień idzie zdobienie, w którym główne skrzypce grają kropki. Ja, jako miłośniczka kropek na paznokciach, nie mogłam postąpić inaczej i musiałam, po prostu musiałam wybrać do tego zestawienia mani, które wpasowuje się w mój gust. To zdobienie trafia w niego idealnie. Jasna, pastelowa baza i czarne kropeczki do moim zdaniem bardzo zgrany duet.



Lubię próbować nowych technik zdobienia paznokci. Interesują mnie wszelkie nowinki i bardzo chętnie testuję je na swoich paznokciach. Do wykonania tego zdobienia użyłam pędzelka wachlarzowego i z jego pomocą stworzyłam tęczowe zdobienie, po prostu przeciągając po płytce paznokcia pędzelkiem, który wcześniej zanurzyłam w wybranych lakierach. Nie jest to trudna technika, a można dzięki niej stworzyć coś naprawdę ciekawego. 



W moim zestawieniu nie mogło zabraknąć naklejek wodnych. Jest to bardzo prosty sposób na ozdobienie naszych paznokci. Nawet jeśli nie macie szczególnych uzdolnień artystycznych, by namalować wzory na paznokciach ręcznie - nic straconego! Wystarczy sięgnąć po naklejki wodne, których oferta jest ogromna. Dostępne są w milionach przeróżnych wzorów, więc każdy z pewnością może znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. 



Jako kolejne, wybrałam zdobienie, do wykonania którego użyłam tasiemki do zdobień. Jest to produkt, który można kupić za grosze, a przy wykonywaniu zdobień, w których istotna jest precyzja, taka tasiemka jest niezastąpiona, dlatego też nie mogło zabraknąć tutaj mani, które powstało właśnie przy jej pomocy. 



Moje zestawienie ulubionej piątki zdobień kończy miks, czyli połączenie czego tylko chcę i jak chcę. Kiedy nie mam pomysłu na manicure, zazwyczaj stawiam na miks, wybieram lakiery, które do siebie pasują i przy ich pomocy tworzę niepowtarzalne połączenia. W takim przypadku efekt końcowy nigdy nie jest przewidziany i właśnie to jest w takich zdobieniach najlepsze.


Lubię czasem przejrzeć swoje dawne prace, po to by przypomnieć sobie co udało mi się do tej pory stworzyć, ale także po to, by zaczerpnąć inspiracji. Na postawie wcześniejszych zdobień możemy wyciągnąć wnioski i wiele rzeczy poprawić, dążąc do doskonałości. Dlatego według mnie jest to idealny sposób na czerpanie inspiracji. 

Po wiele więcej inspirujących rzeczy zapraszam Was na portal kobieceporady.pl :)

Jak Wam się podoba takie zestawienie? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!


10 komentarzy:

  1. Wybrałaś same ładne :) Kropki są przeurocze, a twoje miksy zawsze niesamowicie zapadały mi w pamieć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł przejrzeć czasem starsze zdobienia :) Pierwsze i ostatnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdobienie z kropeczkami podoba mi się najbardziej - jest ponadczasowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim ukochanym zdobieniem są kropki :D Połączenie jasnej bazy i ciemnych kropeczek to zawsze strzał w dziesiątkę, to nie może nie wyjść :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to połączenie idealne :)

      Usuń
  5. woooow piękne *,* ja kupiłam sobie stylograf semilaca i teraz uczę się geometrycznych zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdobienia, szczególnie naklejki wodne. Paznokcie stają się piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 i 4 zdobienia najlepsze! Zakochałam się w nich normalnie! :) chyba muszę u siebie coś podobnego stworzyć :P fajne naklejki :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!