16 września 2016

Golden Rose Rich Color 102


Hej!
Ostatnio staję się coraz bardziej wierna hybrydom, przez co normalne lakiery goszczą na moich paznokciach niezwykle rzadko. Jeśli już kupuję nowe lakiery, to tylko te hybrydowe, a cała moja dotychczasowa kolekcja niestety odeszła do lamusa. Dzisiaj jednak przygotowałam swatche lakieru, który dość niespodziewanie trafił w moje ręce. 


W czasie trwania Euro 2016, firma Golden Rose na jednym ze swoich fanpage'y na facebooku organizowała konkurs, w którym za poprawne wytypowanie wyniku meczu Polska - Ukraina można było wygrać wybrany lakier z serii Rich Color. No i do koło uśmiechnęło się szczęście? Tak, dobrze myślicie - do mnie. Takim oto sposobem stałam się posiadaczką tego niezwykle pięknego lakieru o ciekawym, niejednoznacznym odcieniu.


A jak dokładnie ten odcień opisać? Golden Rose Rich Color 102 w buteleczce wygląda jak przybrudzony fiolet połączony z szarością. Na paznokciach zyskuje kolejny odcień - niebieski. Tak naprawdę jest to jeden z tych odcieni, który zmienia się w zależności od oświetlenia, stąd tak ciężko go określić. Mam wrażenie, że na każdym zdjęciu wygląda trochę inaczej. Niemniej jednak, kolor nie jest nudny, według mnie na paznokciach wygląda świetnie i warto zwrócić na niego uwagę :)

Lakier jest dosyć gęsty, ale przyjemny w aplikacji. Kryje po 1-2 warstwach i szybko schnie. Nie ma oszałamiającego połysku, ale jak dla mnie wystarczy. Jeśli chodzi o trwałość, lakier utrzymuje się na paznokciach w bardzo dobrym stanie całkiem długo. Lakiery tej serii zna pewnie każda z Was i  na pewno doskonale wiecie, że są warte uwagi. 



Co sądzicie o tym odcieniu? Zauroczył Was tak samo mocno jak mnie? :)


16 komentarzy:

  1. Mnie jak najbardziej! Kolorek faktycznie cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zanim przestawiłam się na hybrydy uwielbiałam ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam wiele dobrego o lakierach GR ale jeszcze nie miałam okazji żadnego kupić. Może zdecyduję się na jeden będąc w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie szare niebieskości <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pierwszym zdjęciu podoba mi się najwięcej , bo jest niebieski; na innych już wygląda jak fiolet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam, kolor jest trudny do jednoznacznego określenia, zdjęcia też nie oddały go idealnie. W rzeczywistości wpada właśnie bardziej w brudny fiolet.

      Usuń
  6. Lubię trudne do jednoznacznego sklasyfikowania kolory. Ten taki jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor! Chyba go kiedyś miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!