26 września 2016

Kwiaty wczesną jesienią


Hej!
W ostatnim poście wspominałam, że przygotowuję wpis ze zdobieniem zwykłymi lakierami i oto jest! W mojej kolekcji naklejek wodnych mam jeszcze kilka arkuszy z naprawdę fajnymi wzorami i stwierdziłam, że to najwyższy czas, aby wykorzystać jeden z nich. Wybór padł na motyw kwiatowy, na który już od dłuższego czasu się czaiłam :)


Naklejki wodne pochodzą ze sklepu Born Pretty Store. Możecie je znaleźć TUTAJ. W tym arkuszu naklejek znajdują się dwa wzory, jeden z nich przedstawia turkusowo-szare kwiaty, które były moimi zdecydowanymi faworytami, post z ich wykorzystaniem możecie zobaczyć TUTAJ. Drugi wzór natomiast, to prezentowane dzisiaj brązowe kwiaty, pasujące idealnie do jesiennego zdobienia. A jako, że jesień już nadeszła, jest to odpowiedni czas na takie właśnie zdobienie. 


Naklejki wodne umieściłam na białej bazie Sally Hansen Xtreme Wear 300 White On w postaci akcentu na dwóch paznokciach. Pozostałe paznokcie pomalowałam lakierem Eveline Color Edition 101 w pięknym kolorze brudnego fioletu. Jest to kolejny ciężki do określenia odcień, ale jakże oryginalny i piękny. Idealnie pasuje do obecnej pogody. Jeśli macie pomysł jak opisać kolor tego lakieru lub jesteście jego posiadaczkami, koniecznie napiszcie! Jestem ciekawa Waszych propozycji :)


Jak Wam się podoba to zdobienie?


16 komentarzy:

  1. te naklejki w połączeniu z tym zgaszonym brązem wyglądają obłędnie :) jak wycięte z jakiejś starodawnej kartki :D piękne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor lakieru eveline bardzo mi się podoba - pewnie kupię go na zbliżających się obniżkach :D Ale całość piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny kolor lakieru! <3 a motywy kwiatowe uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! A te kwiaty jakie genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paznokcie zwłaszcza te z rozkwitem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te naklejki. Świetnie wyglądają razem z takim odcieniem fioletu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne połączenie jak dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Eveline jest przepiękny :) Zdobienie niezwykle schludne - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. eveline jest sliczny w ogole calosc prezentuje sie pieknie

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba się, podoba, szczególnie odcień lakieru ;) Ojj, chciałabym taką hybrydkę <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba taka stylizacja na paznokciach :P Po prostu cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, sama bym takie teraz chciała :)


    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!