21 września 2016

Manicure hybrydowy VIII


Cześć i czołem!
Cieszę się, że tak miło przyjęłyście mój powrót do blogowania i przeproszenia się ze zwykłymi lakierami. Dzięki temu wróciły mi chęci do działania i już przygotowuję dla Was kolejny lakierowy post :) Ale za nim pojawi się on na blogu, chciałabym Wam jeszcze pokazać co stworzyłam lakierami hybrydowymi :)


Moje paznokcie, użyte lakiery: Cosmetic Zone PST1, Born Pretty 76, Born Pretty 6049
Już od dawna miałam ochotę uzupełnić moją hybrydową kolekcję o lakier w kolorze ciemnej, butelkowej zieleni. Udało mi się go znaleźć na stronie Born Pretty Store, dokładnie TUTAJ. Lakier jest dosyć rzadki i do pełnego krycia potrzebuje 3 warstw. Z każdą warstwą odcień zieleni się pogłębiał, w słabym oświetleniu wyglądał prawie jak czerń. To zdobienie nosiłam na paznokciach bardzo długo jak na mnie, bo całe dwa tygodnie! Tak mi się podobało, że szkoda było mi się z nim rozstać.



Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Born Pretty 53
Przeglądając ofertę lakierów hybrydowych Born Pretty Store, w oko wpadł mi piękny neon o numerze 53 - TUTAJ. Stwierdziłam, że będzie to idealny kolor na lato, pięknie kontrastujący z opaloną skórą. Wybrałam go dlatego, że zauroczył mnie jego kolor. Na stronie internetowej wyglądał na bardziej różowy, na żywo natomiast okazał się być soczystą, jaskrawą czerwienią. Jednak wciąż piękną :)



Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Born Pretty 4, Em Nail 110, Shellac Black Pool, Born Pretty 6049
Proste połączenie dwóch jesiennych odcieni - beżu i brązu. Całość ozdobiłam większymi srebrnymi kropkami oraz mniejszymi czarnymi.


8 komentarzy:

  1. Na moich paznokciach również goszczą hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie numer 2 skradło moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za hybrydami ale wszystkie mani prezentuja sie ladnie

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne pazurki :) ja uwielbiam ostatnio hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze, to ja sobie nie wyobrażam wrócić do zwykłych lakierów! :D uwielbiam hybrydy! :) a pierwsze mani jest fenomenalne! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wykonujesz manicure, ja też już od pół roku robię zdobienia semilackiem ale cały czas się uczę :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!