1 lutego 2017

Manicure hybrydowy IX


Kolejny post z hybrydami w roli głównej. Dzisiaj przygotowałam kilka zdjęć ostatnio wykonanych zdobień. Zapraszam dalej :)


Moje paznokcie, użyte lakiery Em Nail 71 + efekt syrenki
Szary lakier ożywiony za pomocą pyłku. Niezwykle podobał mi się ten efekt, paznokcie pięknie się mieniły i zwracały uwagę. Pyłek wtarty w szarość ukazał niebiesko-fioletowe tony, które naprawdę świetnie się prezentowały.



Paznokcie Natalii, użyte lakiery: Cosmetic Zone PST1, Born Pretty 62, Em Nail 44
Słodkie, delikatne i dziewczęce zdobienie utrzymane w kolorystyce różu i fioletu z dodatkiem złotego brokatu. Miks ze stuprocentowym zachowaniem spójności! :)



Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Born Pretty 53, Shellac Black Pool, Em Nail 13
Bardzo żywe i rzucające się w oczy zdobienie. Główny prym wiedzie tutaj intensywnie neonowy czerwono-pomarańczowy lakier, który połączyłam z czernią i kropeczkami. 



Moje paznokcie, użyte lakiery: Born Pretty 37, Born Pretty 6049, Born Pretty 2, Cosmetic Zone 187
Piękny, nasycony róż, granat, srebro i finezyjne połączenie owych kolorów w graficznym malunku na palcu serdecznym. Mając wiele pomysłów na zdobienie, ostatecznie zdecydowałam się na coś graficznego, łączącego na jednym paznokciu wszystkie użyte lakiery (kciuk pomalowany był na granatowo). 



Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Born Pretty 62
Intrygujący odcień zgaszonego fioletu, pochodzący z Born Pretty Store i dostępny TUTAJ. Ten kolor mnie zachwycił, ostatnio jestem fanką tego rodzaju odcieni, ciemnych, zgaszonych i nieoczywistych. Z tego jestem bardzo zadowolona, przyjemnie się rozprowadza, ma mocne krycie i przede wszystkim świetnie wygląda na paznokciach.  



Moje paznokcie, użyte lakiery: Born Pretty 2 + pyłek
Wszystkie dobrze wiemy, że dobrze kryjąca biel to podstawa. Ja zdecydowałam się na biały lakier z Born Pretty Store, możecie go zobaczyć TUTAJ. Jego jakość jest naprawdę wysoka, a krycie niezwykle zadowalające. Ja standardowo nałożyłam trzy warstwy lakieru hybrydowego, ale lakier całkiem nieźle wygląda przy dwóch. Do zdobienia dodałam także srebrny pyłek, dostępny TUTAJ



Moje paznokcie, użyte lakiery: Born Pretty 10
Długo szukałam jasnego różowego lakieru, najlepiej w złamanym, przybrudzonym odcieniu. Znalazłam go TUTAJ. Lakier jest gęsty i bardzo dobrze kryjący, przyjemnie się z nim pracuje. Kolor jest śliczny. Pastelowy i słodki, może zbyt cukierkowy, ale mimo wszystko mi się podoba. 


8 komentarzy:

  1. To czwarte geometryczne mani jest bardzo w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze i białe najbardziej wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwone z kropeczkami sa rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fioletowe są piękne :) Masz śliczne palce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfekcyjnie wykonane hybrydy- jestem pod wrażeniem! Najbardziej podoba mi się różowy lakier. A markę Em nail znam i bardzo lubię- mają umiarkowane ceny i sporo nowinek. Z takim talentem do manicure hybrydowego powinnaś wziąć udział w ich konkursie o tematyce karnawałowej- podeślij im fotki paznokci, więcej info masz na ich FP :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. te serduszka są słodkie ale najbardziej podoba mi się czwarte zdobienie :P spróbuję zrobić coś podobnego z mardi gras semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! Najbardziej podoba mi się 4 zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!