2 lipca 2017

Manicure hybrydowy X


Hej! Zapraszam na przegląd ostatnio wykonanych zdobień hybrydowych :)


Moje paznokcie, użyte lakiery: Shellac Black Pool, Born Pretty 019
Born Pretty 019 to przepiękny lakier dający na paznokciach kosmiczny efekt! Aby takowy uzyskać należy najpierw pomalować paznokcie czarną bazą, a następnie pokryć je jedną lub dwiema warstwami lakieru o efekcie kameleona. To właśnie dzięki czarnej bazie udaje się wydobyć z lakieru wszystko to, co najlepsze. To jeden z moich zdecydowanych faworytów, do zdobycia TUTAJ



Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Cosmetic Zone 187, Em Nail 71, Born Pretty 02, Born Pretty 6049
Piękny, nasycony granat w połączeniu z delikatnym graficznym wzorkiem - czyli bardzo zgrany duet :)



Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Born Pretty 69, Born Pretty 6060
Bardzo eleganckie zdobienie z wykorzystaniem dwóch nowych nabytków. Pierwszy z nich to głęboki brąz z bordowymi tonami TUTAJ, a drugi to złoty brokat TUTAJ. Razem dopasowały się bezbłędnie!



Moje paznokcie, użyte lakiery: Born Pretty 62, Born Pretty 02, Born Pretty 10
Geometryczne zdobienie sprawiające wrażenie 3D w odcieniach różu i fioletu.


Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Cosmetic Zone 123, Shellac Black Pool, Born Pretty 011
Lakiery dające efekt kameleonu naprawdę bardzo mi się spodobały! Ten o fioletowo-niebieskim błysku jest moim ulubieńcem, ale kolor 011 jest równie piękny! Naniesiony na czarną bazę daje czerwono-złoty błysk i sprawia, że manicure prezentuje się niezwykle elegancko, sprawdźcie go TUTAJ


FACEBOOK     |     INSTAGRAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!