29 września 2017

Manicure hybrydowy XI


Cześć! Jesteście gotowi na nową porcję zdobień hybrydowych? Trochę się ich nazbierało, tak więc zapraszam do oglądania :)


Moje paznokcie, użyte lakiery: Born Pretty 01 Purple Series, Born Pretty 6049, Born Pretty 02 Solid Color Series + naklejki wodne
Bazą tego zdobienia był piękny liliowy lakier Born Pretty 01, dostępny TUTAJ, jeden z częściej używanych lakierów, o czym przekonacie się później. Dodałam do niego trochę srebrnego błysku oraz przepiękne naklejki wodne z dmuchawcami, możecie je zobaczyć TUTAJ




Moje paznokcie, użyte lakiery: Born Pretty 62, Born Pretty 01 Color Plastic + pyłek
Tym razem zdobienie ciemniejsze, oparte w głównej mierze na czerni i ciemnym fiolecie. Dodatkowo na paznokcie palców serdecznych wtarłam złoty pyłek, tzw. lusterko. 



Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Born Pretty 10, Born Pretty 37
Wyjątkowo żywe, jasne i bardzo różowe zdobienie, biorąc pod uwagę preferencje mojej mamy. Jednak całość nie jest ani trochę przytłaczająca, moim zdaniem dwa odcienie różu dopasowały się do siebie idealnie. 



Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Bling 20, Born Pretty 19 Color Dragon Series
Krwista, jaskrawa czerwień i błysk. Czego chcieć więcej...?



Paznokcie Natalii, użyte lakiery: Born Pretty 01 Purple Series
Druga odsłona pięknego liliowego lakieru (TUTAJ), tym razem skromnie ozdobiona delikatnymi kropeczkami. 



Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Born Pretty 01 Purple Series + naklejki wodne
Oraz trzecie zdobienie! Ten lakiery to zdecydowany faworyt :) Tutaj także w połączeniu ze ślicznymi naklejkami wodnymi przedstawiającymi dmuchawce. 



Paznokcie mojej mamy, użyte lakiery: Cosmetic Zone 187 + pyłek
Ciemny granat połączony z grającym pierwsze skrzypce przepięknym pyłkiem, możecie go zobaczyć TUTAJ. Bardzo mi się podoba efekt, jaki ten pyłek nr 4 wytworzył na paznokciach, jego błysk wyglądał niesamowicie, szkoda, że zdjęcie w stu procentach nie oddaje jego prawdziwego uroku. 



Moje paznokcie, użyte lakiery: Born Pretty 02 Nude Series + naklejki wodne
Zdobienie bardzo delikatnego, czyli coś co bardzo lubię. Użyłam pięknego rozbielonego beżu z nudziakowej serii Born Pretty TUTAJ. Lakier nie jest zbyt mocno kryjący i trochę się namęczyłam przy jego aplikacji, ale efekt końcowy zdecydowanie wynagrodził mi ten trud. 



Moje paznokcie, użyte lakiery: Born Pretty 10, Born Pretty 4, Born Pretty 19 Color Dragon Series
I jako wisienka na torcie, moje najświeższe zdobienie, również utrzymane w jasnych i spokojnych kolorach. Róż, beż oraz błysk komponują się ze sobą naprawdę świetnie!


FACEBOOK     |     INSTAGRAM

5 komentarzy:

  1. Przedostanie zdobienie najbardziej wpadło mi w oko :) Bardzo lubię motyw róż na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie śliczne, ale to pierwsze z fioletem i dmuchawcami zachwyciło mnie chyba najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie różowe i czerwienią wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie bardzo fajne, ale chyba najbardziej podobają mi się pierwsze i te jasne z fioletowymi kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń

Uważnie czytam każdy komentarz i zawsze staram się odpowiadać na Wasze pytania.
Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, motywują mnie one do dalszej pracy. Dzięki nim wiem, że doceniacie to co robię. Dziękuję!